„Suntem profesioniști în frig și asta este ceea ce vom face în continuare: frig!”
Când nu este CEO, Adrian Neacșu este un împătimit al sportului și al plimbărilor în natură, caută cu fiecare ocazie să se încarce cu energie pozitivă și vrea să transmită aceeași energie prin statutul lui de lider în Frigotehnica.
Adrian Neacșu a trecut în 15 ani prin toate etapele în cadrul Frigotehnica: inginer de șantier, project manager, director de vânzări internaționale și, de anul trecut, CEO.
Dincolo de o stare sezonieră, frigul este o industrie, iar Adrian Neacșu și-a construit o întreagă carieră în acest domeniu. Face parte din echipa Frigotehnica, unul dintre cei mai mari producători și distribuitori locali de echipamentele frigorifice, din 2005, iar în acești 15 ani a trecut prin toate etapele: inginer de șantier, project manager, director de vânzări internaționale și, de anul trecut, CEO.
Cea mai importată provocare pe care o are din poziția actuală? Menținerea unui echilibru între angajați, clienți și furnizori. „Principiile care mă ghidează sunt perseverența, seriozitatea, corectitudinea și responsabilitatea, pe care aleg să le urmez în business, ele fiind și valorile pe care le-am implementat în cadrul companiei în decursul anilor“, spune Adrian Neacșu. Iar efectele acestor principii s-au văzut de-a lungul timpului.
Unul dintre cele mai importante momente în cariera lui de business, care reprezintă, totodată, și un motiv de mândrie personală, este câștigarea licitației în Cehia și Slovacia, punånd astfel serviciile Frigotehnica pe harta altor state europene. „Iar dacă ar trebui să aleg un proiect realizat de mine, atunci aș alege proiectul Kaufland Bulgaria Stryama, care este, de altfel, proiectul meu de suflet.“
Când nu este CEO, este un împătimit al sportului și al plimbărilor în natură, caută cu fiecare ocazie să se încarce cu energie pozitivă și vrea să transmită aceeași energie prin statutul lui de lider în Frigotehnica. Până la implicarea ROCA în companie, a traversat atât momente bune, cât și perioade mai puțin plăcute, generate, de pildă, de lipsa finanțării. „Prin colaborarea cu ROCA, am completat expertiza noastră tehnică cu o nouă viziune de management, depâșind problema finanțării și chiar reușind să ne propunem și să îndeplinim obiective tot mai ambițioase.
Ce ne propunem pentru viitor, parte din strategia noastră de dezvoltare, este ca Frigotehnica să devină lider în industria frigului pe Europa Centrală și de Est.“ Chiar și în plină pandemie, spune că firma pe care o conduce a demonstrat că poate găsi soluții indiferent de situație, referindu-se atât la activitatea din șantiere, cât și la productivitatea și operativitatea în munca majoritar de acasă. „Pentru noi, oamenii sunt cea mai importantă resursă, pe ei ne bazăm pentru o creștere sănătoasă a companiei, așa că sănătatea și confortul lor sunt foarte importante.“
În plus, spune Adrian Neacșu, anul 2020 i-a învățat, pe el și pe echipa lui, că nu totul este garantat și că pentru a excela trebuie să fie pregătiți în orice moment, să învețe din greșeli și să transforme eșecurile în reușite, prin lecții învățate. „Suntem încrezători în propriile forțe, ne stabilim obiective ambițioase și pornim la drum cu aceeași pasiune și determinare în domeniul în care activăm. Suntem profesioniști în frig și asta este ceea ce vom face în continuare: frig!“